Nieuw in Dynamics NAV 2017

Bepalend voor Dynamics NAV 2017 zijn integratie en eenvoud. Dynamics NAV 2017 brengt substantiële verbeteringen in de kern van de applicatie, maar ook diepere integratie met Office 365 en Power BI. Enkele hoogtepunten van de nieuwe functionaliteit:

  • Integratie met Office 365;
  • Snellere inrichting door gebruik van wizards;
  • Verbeterde CRM functionaliteit op uw mobiele device;
  • Verbeterde gebruikerservaring door vereenvoudiging met als gevolg verhoging van de productiviteit en betere performance;
  • Verbeterde integratie met Dynamics CRM;
  • Verbeteringen in de financiële- en projectadministratie;
  • E-everything;
  • Power BI binnen Dynamics NAV;
  • Meer mogelijkheden om aanpassingen aan de software te maken zonder de basis te wijzigen.

Download voor uitgebreidere informatie de brochure van Microsoft (Engelstalig).

Neem contact met ons op

Vul onderstaand formulier in voor het aanvragen van informatie of het maken van een afspraak:

Door onderstaande checkbox aan te vinken geeft u aan op de hoogte te zijn van onze Privacy verklaring en hiermee akkoord te gaan.

Over Dynamics 365 Business Central

De meeste traditionele managementinformatiesystemen voor de grafimediasector zijn niet in staat die ondersteuning te bieden die vandaag de dag nodig is. Klanten verwachten brede dienstverlening die vaak veel verder gaat dan alleen drukwerk. Denk aan voorraadbeheer, prepress werkzaamheden, het bouwen van websites, databasebeheer of volledige fulfilment, maar ook verkoopprijzen op basis van prijslijsten in plaats van calculaties.

Om die dienstverlening te kunnen bieden, is een flexibel en geïntegreerd bedrijfsinformatiesysteem nodig dat al uw processen ondersteunt. Dynamics 365 Business Central|PrintVis biedt uitgebreide functionaliteit om uw klanten op al die vlakken van dienst te zijn.