Hoogtepunten uit PrintVis 2017

In December van dit jaar komt de nieuwe versie van PrintVis uit, gebaseerd op Dynamics NAV 2017, die in November op de markt is gekomen. Net als in de nieuwste versie van Dynamics NAV is ook in PrintVis veel aandacht besteed aan integratie en vereenvoudiging.  Een greep uit de nieuwe functionaliteit:

  • Vereenvoudigde schermen; Dynamics NAV|PrintVis bevat heel veel functionaliteit, maar niet alle gebruikers hebben die volledige functionaliteit nodig. Het is nu door middel van het instellen van zogenaamde Applicatiegebieden mogelijk om de schermen af te stemmen op de behoefte van de gebruiker.
  • Auto-Planning; automatisch dagelijks uw productieplan genereren.
  • Kalender onderhoud; vereenvoudigde en verbeterde instellingen voor de openingstijden van bewerkingsplaatsen.
  • Sjablonen voor het aanmaken van klanten, leveranciers en artikelen; meer velden van PrintVis nu beschikbaar in de sjablonen om zo sneller stambestanden aan te kunnen maken.
  • Integratie met Dynamics CRM; voor veel van onze klanten volstaat de CRM functionaliteit die in Dynamics NAV aanwezig is. Voor de bedrijven die over nog meer CRM functionaliteit willen beschikken is er Dynamics CRM. PrintVis is nu ook met deze uitgebreide variant geïntegreerd.
  • Gecombineerde drukvellen samenstellen; door het gebruik van sjablonen wordt de invoer sneller.
  • Sjablonen voor facturatie; meer flexibiliteit om verschillende varianten voor de facturatie te definiëren.
  • Integratie met OnPrintShop; deze Web-2-print oplossing voor B2C gebruik wordt wereldwijd verkocht en eenvoudig te koppelen met PrintVis.
  • Outlook integratie; direct in outlook wordt klantinformatie getoond, zoals openstaand saldo, lopende offertes en orders. Op basis van het emailadres van de geselecteerde email toont Outlook de juiste informatie uit PrintVis. Ook is het mogelijk om in Outlook offertes of orders aan te maken, gebruik makend van PrintVis functionaliteit, supersnel en eenvoudig!
  • Power BI; management informatie uit PrintVis wordt getoond op een prachtig nieuw dashboard.
  • Mobile App; de PrintVis App is nu beschikbaar voor Apple (IPhone, IPad), Android en Windows (Tablet, Desktop).
  • Integratie met oplossingen van expediteurs vereenvoudigd; door ook gebruik te maken van de leveringen in standaard Dynamics NAV is het nu gemakkelijker om gebruik te maken van standaard 3rd-party integraties met oplossingen van expediteurs die al op de markt beschikbaar zijn.
  • Quick Quote; voor snel, slim en nauwkeurig offertes maken. De functionaliteit van de Quick Quote is flexibeler en veelzijdiger gemaakt waardoor deze voor nog meer bedrijven interessant wordt.
  • Portal voor de verkoper buitendienst; maakt het mogelijk om via een App op telefoon of tablet, terwijl de verkoper bij een klant zit snel offertes te maken en klantinformatie op te zoeken.

Download voor een uitgebreidere versie de brochure.

Neem contact met ons op

Vul onderstaand formulier in voor het aanvragen van informatie of het maken van een afspraak:

Door onderstaande checkbox aan te vinken geeft u aan op de hoogte te zijn van onze Privacy verklaring en hiermee akkoord te gaan.

Over Dynamics 365 Business Central|PrintVis

De meeste traditionele managementinformatiesystemen voor de grafimediasector zijn niet in staat die ondersteuning te bieden die vandaag de dag nodig is. Klanten verwachten brede dienstverlening die vaak veel verder gaat dan alleen drukwerk. Denk aan voorraadbeheer, prepress werkzaamheden, het bouwen van websites, databasebeheer of volledige fulfilment, maar ook verkoopprijzen op basis van prijslijsten in plaats van calculaties.

Om die dienstverlening te kunnen bieden, is een flexibel en geïntegreerd bedrijfsinformatiesysteem nodig dat al uw processen ondersteunt. Dynamics 365 Business Central|PrintVis biedt uitgebreide functionaliteit om uw klanten op al die vlakken van dienst te zijn.